El Toro de Barro

El Toro de Barro

sábado, 15 de diciembre de 2012

Psª Sefardí: Michal Held, "Arboles"

Bosques del Garajonay (Canarias)

ArboleS



Kantika en ladino torno i digo ke va ser de me
en la kantiga arvoles yoran por luvias i montanyas por los aires
en la kantiga un anjelo aparado enfrente mi  me mira kon sus ojos
I yo kero yorar ma no puedo
I tu en la kantiga blanka sos
blanko vistesi blankas flores eskorren
de ti
du tu eremozura
Kuando kanto esta kantiga ke kantavan antes de mi mujeres judias
vestidas de blanko en Izmir i en Selanik en Yerushalayin
i enTanjir
kuando yo la kanto
eskorren arvoles lagrimas de luvias i montanyas lagrimas de aires
yoran por vozotras mujeres kantadoras ke vos esperesitesh del mundo
i solo vuestro kanto sona dientro de mi
ma abandonatesh i yo kontinuo a tornar sola i kantar
ke va ser de mi
i bushkar
el anjelo







En la colección
podrás disfrutar de la poesía escrita en lengua “ladina” por los autores:
 


_______________________________________

© Del poema, Michal Held

En caso de reproducción, rogamos se cite la autoría.


No hay comentarios: